bloggen

Waarin zijn mensen nu het meest geinteresseerd.
Van al mijn blogs, columns of stukjes internet proza, of hoe je ze ook wilt noemen (daar kan ik vast wel eens een nieuw stuk over schrijven) is het stukje over de oude ‘Koog’  (Koga Miyata Roadspeed 1980) nog wel het meest gelezen en gewaardeerde stukje. Goede nummer twee en niet ver achter de ‘koog’ is het stukje over ‘mannengereedschap’ dat moet hangen, gevolgd door nummer drie in de rij:’schaatsen’.

Zegt dit iets over mijn lezersgroep, zegt dat iets over onze algemene belangstelling,  zijn wij met zijn allen dan zo “retro’ man of vrouw, verlangen we zo erg naar al het goede van vroeger, deugen moderne spullen niet? Zo, meerdere vragen in één, waar ik ook niet direct een volledig en sluitend antwoord op heb natuurlijk. Schaatsen? Ja, alle Nederlanders zijn gek op schaatsen en ook de grootste forté van mijn lezersgroep is natuurlijk schaatsen Daarom staat het stukje over de Elfstedentocht ook nog hoog.

De ‘Koog’ krijgt erg veel verwijzingen van andere bronnen dan Twitter en facebook, wat inhoudt dat er nog andere geinteresseerde lezers waren als de vaste lezersgroep. Zoekwoord: ‘Koga’, ‘Miyata’ en ‘Roadracer’ en ‘racefiets’. Er zijn dus meer mensen op zoek naar zo’n barrel.

Mannengereedschap moet hangen: meest gebruikte zoekwoord is ‘gereedschap’ gevolgd door ‘afdak’ en ‘bierbuik’. Mooi hé, laat zien waar we ons mee bezig houden!

Om maar meteen advocaat te spelen voor mijn andere stukjes die ik gecolumniseerd heb, wat dacht u van: Elfstedentocht. Houdbare Man, Oktober????

Zou graag van u horen welk stukje u het beste vond en waarom en dan mij daarover een reactie te geven.

O ja,  ik speel advocaat voor ondergewaardeerde stukjes: “nu de winter toch weer wel en dan weer niet nadert, maar er toch heel veel mensen in training zijn voor de ‘Alternatieve’ op de Weissensee, lees en  stem op Elfstedentocht!”

 
best scorende stukje
Over Marin

working as a product manager in the international food industry, inline skater,speed skater, bicyclist
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

